Jojjoh

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Klassresa SNART!

Av Johanneh Nordström - 14 maj 2012 17:37

Hejj, jag vill jätte gjärna ha lite frågor och så eller ja kommentarer.

Ja på Torsdag ska jag på klassresa och jag bloggar väl på Torsdag morgon 

och så jag kommer hem på Söndag denna vecka och på Söndag ska klassen

och jag (Förutom en i klassen som inte ska följa med) ska köpa smink i Ljusdal 

för dit ska vi. Asså i Ljusdal på Lassekrog ska vi och på Söndag ska jag packa ihop och de

men innan vi ska åka så ska vi på Dollar Store och jag ska köpa Fondation, fondationborste och

puder :P ( KANSKE ) men hoppas ni kommenterar mycket typ frågor eller så men 


                             Hejdå ha det så himla bra <3 ÄLSKAR ER ;)


                                                       // Jojjoh 

 
 
Ingen bild

Grönsta ultimate hardcore fishermen

27 maj 2012 23:32

Hej! Din flaskpost har blivit funnen. :)

Johanneh Nordström

2 juni 2012 12:26

x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanneh Nordström - 7 mars 2015 16:31

Haha åå men gud! Har både lust att gråta och skratta åt denna bloggen! Så pinsam och så rolig på samma gång..  För er som vet har jag bytt bloggportal, för måånga år sedan!  La ut ett inlägg för några timmar sedan som handlar om att rädda Arctic ...

Av Johanneh Nordström - 24 juni 2014 02:54

Åh gud va sjukligt pinsam denna bloggen är! Men jag har nu bloggat i 3 år satt  min nuvarande blogg www.Nattstad.se/Jojjoh är mycket mycket mycket x 1000 så mycket bättre!! Men jag har ju valt att inte ta bort denna eftersom minnen..  Ja jag he...

Av Johanneh Nordström - 13 juni 2013 23:23

Hej, loggade in bara för att kolla läget. Kolla gärna in min blogg: www.Jojjoh.devote.se    Den bloggen är betydligt bättre än denna! :) ...

Av Johanneh Nordström - 2 juni 2012 12:32

Hej! Jag har bytt blogg och den heter:  www.Jojjoh.devote.se   tack för att ni tittade :D ...

Av Johanneh Nordström - 1 maj 2012 17:48

Hejj, jag tänkte bara skriva lite idag men min mormor fyllde 60 år  igår sp gratta henne på min blogg! Ja men jag typ nyss ätit kyckling och ris :P Men jag har hört lite om Ullared och kommentera gjärna om det finns kamerastativ för om nu min f...

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards