Jojjoh

Alla inlägg under april 2012

Av Johanneh Nordström - 10 april 2012 10:23

Hejj, jag fick till en skit snygg bild o jag kommer lägga ut den

i detta inlägget så ja, hela denna vecka ä jag ledig så skönt på

detta lovet har jag gått på promenad, ätit påskmiddag varit hemma 

med familej o blogga lite men inte mycket alls egentligen skulle jag till 

Sundsvall idag men det vart inte ;c aja men jag o min kompis skulle

åka nån annan dag men jag har faktist endå inte gjort så mycket men

igår var jag med mina kusiner <3 Men jag har inte mycket mer

att skriva så hejdå <3 

                                            // Jojjoh C;


       

   

Av Johanneh Nordström - 3 april 2012 15:46

 Hejj c: Jag har varit i skolan idag och de var -10,6 grader

i morse D; men men sånt ä livet :P Men på Torsdag ska jag o min klass 

 göra kolbullar blä! tycker jag om det men andra kanske tycker om det :o

hehe... Jag och Arre c; har fått gjort en tipsslinga till skolan TRÅKIGT!

Också ska vi göra åt 3-5 fy vad jobbigt vi hann bara med 7 frågor D:

och vi ska ha 15 men egentligen hade vi tänkt 16 ;P det blir så svårt att hitta

på olika kunliga frågor till treorna o fem fyran på internet hittade vi för LÄTTA

eller för SVÅRA inga mittimellan heller näe då ;c men frågan var om jag ska

börja göra video inlägg till bloggen :P så kommentera: Ja eller nej.  


                       Hejdå <3               

               

                                       // Jojjoh C; <3

Av Johanneh Nordström - 2 april 2012 20:22

Hejj, idag har jag varit på skolan o jag har typ inte gjort något

specielt idag och jag har inte så mycket att skriva men ja... Jag 

ska gå ut och nästa vecka är det Påsklov <3 och då ska jag till

stan på Tisdag och nån annan dag kanske ;P o ja det har inte hänt så

mycket idag men jag har fixat en bild och jag hoppas att ni gillar min NYA

bloggdesign ;D Hejdå <3<3 


 



                                   // Jojjoh  


 

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards