Jojjoh

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Johanneh Nordström - 23 april 2012 19:19

Hejj, jag vet att det var jätte länge sen jag blogga men har inte orkat och 

jag har ju haft läxor typ så. Men aja jag har målade naglarna igår :) Dom 

vart jag väldigt nöjd med ;) Men imorgon ska man till skolan som vanligt 

tråkigt :( Men aja man måset ju  jag har inte berättat om vart jag ska på klassresa 

än men jag vet jag tänker inte berätta det än men kommentera gjärna lite frågor

till mig så jag kan svara på dom är ni snälla :D Jag har faktist funderat lite om jag ska 

sluta blogga   Ja mena ingen läser bloggen ju! Jag är uttråkad när ingen kommenterar 

ja man vet väl aldrig. Apropå dä ska jag lägga mig och sova 20.00 För mamma vecker mig

06.15 man ä ju så trött då och ja kommentera nu... Annars kanske jag sluta blogga aldrig mer inlägg

bloggen helt övergiven av bara GAMMALT skrivande inget nytt roligt som har hänt men jag

är ganska sur nu på att ingen har kommentera heller jag har ju inte laggt ut bilder på det jag köpte i

stan o eftersom ni inte har kommerntera det heller så kommer jag inte lägga ut bilder på vad jag köpte

längre fast varför skriver jag ENS? Ingen LÄSER JU MIN BLOGG LÄGER NER SNART!  Hejdå :(

     

                                          // Från en väldigt ledsen Jojjoh ''Snyft'' :(

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards