Jojjoh

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Johanneh Nordström - 11 april 2012 20:35

Hejj, jag har nyss gått en lång lång promenad och jag gick med

mamma o pappa haha... Oh hundarna men nu är det kväll o tidigare 

gjorde jag ett inlägg men det blir ett till :P Ja nu är det kväll o ute

cyklade jag hehe skrev jag gick men snarrare cykla xD Det rengnade ute

när jag cyklade och det här vart ett konstigt o då menar jag det värkligen

men imorgon kommer jag göra ett till inlägg om det inte blir fler ^^ 

ja jag har inte så mycket mer o skriva men hejdå :)


                                             // Jojjoh :)

Av Johanneh Nordström - 11 april 2012 10:29

Hejj, jag vet att jag gjorde 3 inlägg igår och ni vet rubriken som det

stog [BESÖKARE!] Aja men det var ju ett sånt o jag skrev 47 men sedan när jag 

kollade på sidvisningar var det 60 O.O men jag tänkte göra ett till inlägg då

men jag tänkte äh skit dit.Men igår fick jag 78 SIDVISNINGAR! Jag tänkte oj!

Jag hoppades på att det skulle bli 80 men nej nej det vart det inte men det

är bättre än inga sidvisningar alls och jag hoppades att ni skulle gilla mina bilder

som jag la ut igår iaf på kläderna ;P Men ja på Lördag kanske vi ska åka till stan

om inte mamma jobbar på Herrgårn :( men just nu sitter jag o spelar och vill lyssna

på musik men orkar inte åh jag sitter o bloggar vid NYA datorn <3 Och jag har suttit 

vid datan jätte länge... Jag satte mig kl. 06.38 o det kom jag ihåg minnsan :) 

å om vi åker till stan så kommer jag köpa en platttång och lite sminkborstar o kanske

smink vet inte men jag knäpper kort på vad jag har köpt o denna gång LOVA jag det! 

Så om jag inte gör det KOMMENTERA gjärna att jag LOVADE o knäppa kort i går

knäppte jag kort med digitalkameran och ja det var nog inte nå mer så hejdå <3



                                   //Jojjoh ;D


Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards