Jojjoh

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Ledig o fixat! <3

Av Johanneh Nordström - 10 april 2012 10:23

Hejj, jag fick till en skit snygg bild o jag kommer lägga ut den

i detta inlägget så ja, hela denna vecka ä jag ledig så skönt på

detta lovet har jag gått på promenad, ätit påskmiddag varit hemma 

med familej o blogga lite men inte mycket alls egentligen skulle jag till 

Sundsvall idag men det vart inte ;c aja men jag o min kompis skulle

åka nån annan dag men jag har faktist endå inte gjort så mycket men

igår var jag med mina kusiner <3 Men jag har inte mycket mer

att skriva så hejdå <3 

                                            // Jojjoh C;


       

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanneh Nordström - 7 mars 2015 16:31

Haha åå men gud! Har både lust att gråta och skratta åt denna bloggen! Så pinsam och så rolig på samma gång..  För er som vet har jag bytt bloggportal, för måånga år sedan!  La ut ett inlägg för några timmar sedan som handlar om att rädda Arctic ...

Av Johanneh Nordström - 24 juni 2014 02:54

Åh gud va sjukligt pinsam denna bloggen är! Men jag har nu bloggat i 3 år satt  min nuvarande blogg www.Nattstad.se/Jojjoh är mycket mycket mycket x 1000 så mycket bättre!! Men jag har ju valt att inte ta bort denna eftersom minnen..  Ja jag he...

Av Johanneh Nordström - 13 juni 2013 23:23

Hej, loggade in bara för att kolla läget. Kolla gärna in min blogg: www.Jojjoh.devote.se    Den bloggen är betydligt bättre än denna! :) ...

Av Johanneh Nordström - 2 juni 2012 12:32

Hej! Jag har bytt blogg och den heter:  www.Jojjoh.devote.se   tack för att ni tittade :D ...

Av Johanneh Nordström - 14 maj 2012 17:37

Hejj, jag vill jätte gjärna ha lite frågor och så eller ja kommentarer. Ja på Torsdag ska jag på klassresa och jag bloggar väl på Torsdag morgon  och så jag kommer hem på Söndag denna vecka och på Söndag ska klassen och jag (Förutom en i klasse...

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards