Jojjoh

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Johanneh Nordström - 10 april 2012 20:45

Hejj, idag har jag gjort 2 inlägg o det är 47 besökare

på min blogg o jag vill bara tacka! Alla som läser min blogg

och det kanske är mer besökare än 47 men men senast

jag kolla var det ju 47 så tack alla som läser min blogg <3 

ÄLSKAR ER :)  


                       //Jojjoh <3<3<3<3

Av Johanneh Nordström - 10 april 2012 19:13

Hejj c: Idag har jag gjort ett inlägg redan men jag måste bara 

skriva vad som hände mer idag o min mamma ringde o sa att hon

hade köpt tightes till mig o min stora syrra och en blus till mig :)

Jag lägger upp bilder på detta inlägget hur dom ser ut :D Och

senare när jag satt vid datan kom ju mamma hem med en sprillans

NY dator <3 Och jag och min syrra delar på denna jag bloggar med

ja just nu ;P aja huvudsaken man får sitta vid datorn men här kommer

de 5 bilderna som jag ska visa! Hejdå :)



                                        // Jojjoh 


                          




           

Av Johanneh Nordström - 10 april 2012 10:23

Hejj, jag fick till en skit snygg bild o jag kommer lägga ut den

i detta inlägget så ja, hela denna vecka ä jag ledig så skönt på

detta lovet har jag gått på promenad, ätit påskmiddag varit hemma 

med familej o blogga lite men inte mycket alls egentligen skulle jag till 

Sundsvall idag men det vart inte ;c aja men jag o min kompis skulle

åka nån annan dag men jag har faktist endå inte gjort så mycket men

igår var jag med mina kusiner <3 Men jag har inte mycket mer

att skriva så hejdå <3 

                                            // Jojjoh C;


       

   

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards