Jojjoh

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanneh Nordström - 30 mars 2012 19:01

Hejj, C; jag har inte blogga på jätte länge ä ledsen ;P

men men jag har varit på Technicus jag satt brevid min

kusin då ;D jag hade med mejj kameran men den låg där i

väskan o andvänd bar hela dagen nästan! jag ångrar mejj 

verkligen att jag inte knäppte några kort på Technicus

men ja som sagt jag berättar lite då ;P Ja 

först när vi kom in så fick ja o min klass bygga lego C;

men det var tecknik lego ;D och efter vi byggde lego

såvar det lunch o ja och min kusin byggde en gräsklippare ;P

ja sen var det ju lunch som jag skrev men alla i min klass

drack festis och åt en låda med pasta,rödpaprika,kasler,majs.

BLÄ! jag gillar det inte så jag åt 2 mackor ja jag fick en macka

av min kusin c; shyst ja man fick också ett äpple men jag åt det inte.

Sedan var det fritt o lite annat aja i veckan har jag haft ett geografi-ptov

jag hann inte o träna jag visste inte att jag skulle ha ''min'' Atlas o ''min''

geografi bok så jag kunde inte så mycket men aja jag har haft No-prov idag också

så FULLT UPP hade jag jag träna heller inte på det men jag skulle få det muntligt

aja i kväll ska jag på Disco ;D <3 Så kuul c; Ja jag tror att vi kommer få typ 

10.000 kronor till klasskassan men vi har skit mycket! vi har över 70.000 ahh... så mycke!

men ja jag lägger ut en bild då då och ja.


                                                      Hejdå <3 

                                                  //Jojjoh <3 C;


 


Av Johanneh Nordström - 4 mars 2012 09:08

Hejj c: idag ska jag till stan C; och i fredags fick jag

åka hem jag hade jätte ont i örat ;c och jag hade lite feber

ja helt enkelt jag mådde inte så bra. Men nu mår jag toppen C;

idag har jag duscha,fixat mejj men jag har ännu inte fixat med

mascaran :P ja jag tror jag ska knäppa kort på det jag köper men om

det inte blir så mycket så ska jag skriva vad jag köpte C: men

jag har 1 veckas sportlov o jag har faktist inte gjort så mycket mer

o tack till alla som kollar på min fina blogg! c: <3  Hejdå c:


                         // Jojjoh <3 ;P


       


                         



Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards