Jojjoh

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanneh Nordström - 20 februari 2012 17:33

Hejj, jag skrev som jag sa i rubriken men det är därför 

att jag tror jag skrev att jag skulle blogga idag eller så

tänkte jag det för mejj själv ;P aja idag har jag varit på

skolan,suttit vid datorn,titta på tv o fikat något o snart

ska jag gå ut faktiskt för jag vill inte göra det senare 

och det är därför då blir det såå himla mörkt O.O hehe

ja min klasskompis visa bilder o vidioklipp när hans familj var i

Thailand i ca 2 veckor :P mysigt! <3 men jag har nog inte gjort

så mycket mer xD aja men jag ska nog gå ut nu. Men jag bloggar

nog imorgon också C: hoppas jag o ja! jag ska ha hemkunskap imorgon

så då blir det nog ett inlägg men HEJDÅ ;P ha det super bra! <3<3


                                           // Jojjoh c:



     


Av Johanneh Nordström - 19 februari 2012 12:55

Hejj, förlåt att jag inte har bloggat på sistonde men

jag har haft fullt upp :c med skolan läxor och desutom måste

jag göra min engelska läxa idag O.O men men den gör jag senare och det har faktist inte

hänt så mycket hehe men ja det mästa som har hänt är att jag inte har suttit

vid datorn på ganska länge aja C; men jag ska nog lägga ut en bild

i det här inlägget skulle jag kunna tro ;p men nu sitter jag med min 

syrra o spelar dator  o jag kom på att jag har fått en egen bärbar dator också hejdå ha det bar <3

 

                                        // Jojjoh <3<3




 


Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards