Jojjoh

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanneh Nordström - 24 januari 2012 21:44

Hejj, idag ä jag trött men jag har inge lust

blogga :( men jag måste ju :3 ja idag har jag varit

Fränsta på hemkunskap vi gjorde en macka :P

strunt i dä nu men aja nu säger jag hejdå

jag är fär trött för att blogga just nu så

Hejdå,ha det så himla bra!


                   // Jojjoh :3


Av Johanneh Nordström - 20 januari 2012 15:07

Hejj, jag tänkte skriva ganska långt 

idag :P hoppas att jag kans kriva så långt!

aja men jag har varit i skolan jag har 

haft bild,matte och NO på bilden fick vi 

andvända vattenfärger igen :P och vi skulle 

måla hus typ.Sedan hade vi rast efter det

matte och på slutet spelade vi yatzy eller hur

det nu stavas aja på lunchen fanns det 

pyttipanna,soppa och pannkaka jag tog pannkaka :D.

Och sedan hade vi NO! då fick vi skriva o rita :P vi

gjorde ett exprument! så här gjorde vi vi tog grönt vatten

hehe karamellfärg så det blev grönt! aja grönt vatten hädde i

i flaksan och sedan tog vi sirap (brun) och hädde i flaskan¨

och sedan hade vi också olja och den var gul :P

då hädde vi i det också det vart en rand av bara vatten

och sen vart det bara en rand av den bruna sirapen

och till sist en rand av oljan! sedan skakade

vi flaskan då blev det brun eller mörkgrön :P

ja jag tror mörkgrön sedan stälde vi undan den

och när dan var slut kollade på flaksan igen då

var de gröna och bruna blandade och den var längstner

i flaskan och oljan var åvan på sirapen och vattnet aja

det var ganska konstigt! jag lägger ut en bild nu

annars tycker jag det blir ganska tråkigt jag menar

bara mycket text! tråkigt! :o aja hejdå!! gör ett inlägg

imorgon! Hejdå! <3  


                    //Jojjoh  <3<3<3






Av Johanneh Nordström - 19 januari 2012 20:32

Hejj :P jag har precis fixat lite bilder :P

ja jag tänkte lägga ut dom på bloggen som jag

precis gör nu. Aja i skolan har jag fått en ''Bästa vän''

haha... nä men jag har haft idrott -.- inte kul iallafall

inte med skridskor men skidor är heller inte alls kul! just nu

sitter jag och bloggar ju :P nä men jag lyssnar på musik,Facebook,

gmail typ.Ja jag kanske ska ha dagens fråga :P elr? kommentera

om jag ska ha det om ni inte kommenterar kommer jag inte ha

dagens fråga tyvärr :( aja hejdå ha det bra <3 imorgon ska hag bild

förästen! haha... hejdå <3 


                             // Jojjoh :P





 

 


Av Johanneh Nordström - 18 januari 2012 17:36

Hejj :) idag har jag varit i skolan.Men jag kunde tyvärr inte 

blogga igår förlåt :( men men... jag bloggar ju nu :P

jag har faktist fixat en ny design till bloggen.Hoppas att ni

iallafall tyckte den vart bra o fin :3 det tycker jag iallafall :P.

Ähm... ja jag fick ett minneskort till min mobil men jag har tappat

bort min mobil (HEMMA) och jag fick pengar 1700:- :D men

jag fick också en stor parfym ;) som jag andvänder :P. När jag var

i stan i år så köpte jag ett par svarta leggins och jag fick 1 par byxor,strumpor

av mamma iallafall. Ja men då var det nog inge mer men jag bloggar

nog imorgon. Hejdå! :P <3 

                               //Jojjoh <3<3<3


Av Johanneh Nordström - 16 januari 2012 20:21

Hejj förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men det var
tänkt att jag inte skulle skriva på julafton iallafall :P
men nu är det 2012 men men... jag har haft fullt upp med
skolan och jag har varit med min vän J :P jag har faktist 
åkt till stan.Men vi syns nog imorgon ha det bra!
Hejdå lycka till 
                   // Jojjoh <3     

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards