Jojjoh

Alla inlägg under december 2011

Av Johanneh Nordström - 22 december 2011 18:45

Hejj :D idag vaknade jag ungefär vid 08:00

vet inte varför men men... Jag har längtat till

stan så himla mycket så det känns att

dagen har blivit seg.Haha men jag har

suttit vid datorn,ätit fika,titta på tv och 

varit ute för att tiden ska gå snabbare 

men inget har gått snabbare.Men jag tycker att

annars brukar tiden gå snabbt! eller vad tycker 

ni? har tiden gått sakta eller snabbt.Aja men

nu tänkte jag skriva om allt typ.Ja imorgon ska

jag till stan med syrran,mamma och min bror.Har ni tänkt 

på att det är jul om 2 dagar :D hejdå och god jul 


// Jojjoh <3



     

 

Av Johanneh Nordström - 21 december 2011 22:40

Hejj :D idag var det sista dagen

i skolan vi börjar på skolan 2012 <3

haha men vi börjar 10 Januari.

Det ska bli skönt att vara ledig så länge

men jag längtar inte tills skolan börjar igen

men men nån dag börjar skolan.

Ja idag har jag varit på skolan då jobbade

vi svenska efter rasten  kollade vi på film

den heter Trolltider.Ja sist hade vi gympa före

gympan skulle vi stäta i klassrummet så jobbit :/


Godnatt! :D Hejdå <3 god jul igen x) 




Av Johanneh Nordström - 20 december 2011 22:54

Hejj! idag har jag varit på skolan och jag har varit

trött som vanligt :( och efter skolan följde jag med

min bästis hem vi hade ganska kul.Sedan åkte jag hem 

då gjorde jag dip och åt chips och kolla på en film.

Sedan satt jag mig brevid min syrra och kolla 

sen så skulle jag sova så jag är JÄTTE trött nu. ''Znark znark''

haha... men jag hoppas att jag gör ett inlägg när jag ilf

inte är trött xD men Hejdå och ha det bra GOD JUL <3 

Av Johanneh Nordström - 19 december 2011 19:21

Hejj :) idag har jag varit i skolan jag hade pysselmatte.

Man skulle göra en gran x3 men sedan skulle vi på alsong i 

Fränsta gympasal.Sedan när vi kom till thorpshammar igen

tittade min klass och 3:an på

en film den handlade om djur hehe.Sedan när det var slut

för dagen skulle jag med min bästis hem <3

vi hade faktiskt kul som vanligt.Vi fikade gosa ganska mycket

med deras katt och hamstern April aja nu har jag inte så

mycke och skriva tyvärr det vart inte så mycket idag men 

så får det vara. Hejdå hoppas jag bloggar imorgon

det gör jag nog men jag kan inte låva något aja

hejdå och GOD JUL! :D 

Av Johanneh Nordström - 18 december 2011 23:18

Hejj :) idag gjorde jag en blogg

och jag gjorde bara en blogg för att jag har kollat på andras bloggar.

Då tyckte jag att det skulle vara kul med en blogg.

Och på Onsdag slutar jag från skolan de kommer bli skönt

på Fredag kommer jag åka till stan med mamma och min syrra

jag kommer knäppa kort på dom grejorna jag köper

och visa upp dom här på bloggen x3 jag hoppas att någon läser min blogg haha.

Hejdå och godjul <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, jag är en tjej som gillar att vara ute på äventyr och vara med vänner hoppas ni trivs i min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards